marketingový plán

Z STD
Verzia z 15:02, 23. apríl 2021, ktorú vytvoril JanaLevická (diskusia | príspevky)$7

(rozdiel) ← Staršia verzia | Approved revision (rozdiel) | Aktuálna úprava (rozdiel) | Novšia verzia → (rozdiel)
Prejsť na: navigácia, hľadanie

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: nástroj na riadenie a koordináciu marketingových činností, ktorý operuje na strategickej a taktickej úrovni
Zdroj: PODĽA: Kotler, Ph. – Keller, K. L.: Marketing, management. Praha: Grada 2007.

Príbuzné termíny: procesy, mediálny plán
Poznámka: Strategický marketingový plán rozpracováva cieľové trhy a hodnotovú ponuku, ktorá má byť ponúkaná a ktorá je založená na analýze najlepších trhových príležitostiach. Taktický marketingový plán špecifikuje marketingové taktiky vrátane vlastností výrobkov, propagácie, obchodovania, tvorby ceny, predajných kanálov a služieb (servis). V inej definícii obsahuje marketingový plán šesť krokov: situačná analýza, ciele, stratégia, taktické kroky, rozpočet a kontrola.