alternatívne marketingové stratégie

Z STD
Verzia z 18:25, 11. marec 2021, ktorú vytvoril Kristina.bobekova (diskusia | príspevky)$7

(rozdiel) ← Staršia verzia | Approved revision (rozdiel) | Aktuálna úprava (rozdiel) | Novšia verzia → (rozdiel)
Prejsť na: navigácia, hľadanie

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: marketingové stratégie dostupné pre všetky organizácie v odvetví pohostinstva a cestovného ruchu: stratégia jedného cieľového trhu, koncentrovaná marketingová stratégia, totálna marketingová stratégia a nerozlišovacia marketingová stratégia
Zdroj: PODĽA: Morrison, A. M.: Marketing pohostinství a cestovního ruchu. Praha: Victoria Publishing 1995.

Príbuzné termíny: marketing cestovného ruchu, marketingová stratégia
Poznámka: Organizácie, ktoré sledujú tieto alternatívne marketingové stratégie, boli špecificky pomenované. Skupiny, ktoré akceptujú stratégiu jedného cieľového trhu, sú známe ako výklenkári, organizácie používajúce koncentrovanú a totálnu stratégiu sú často nazývané segmentári. Meno obyčajne priraďované používateľom štvrtej stratégie je kombinátori.