advergaming

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie

Tento anglický termín ešte nemá slovenský ekvivalent. Ak ho poznáte alebo chcete navrhnúť, prosíme, napíšte ho sem.


Neologizmus [?]
Oblasť: marketing
Definícia: metóda a technika nástroja marketingovej komunikácie - virálneho marketingu
Zdroj: PODĽA Schulze,V., Jöckel,S., Will,A.: Menschen Märkte Medien Management Werbewirkungsforschung fur Ingame - Advertising, Ilmenau 2007

Kontext: Výrazom "advergaming" sa chápu značkové on-line hry, ktoré slúžia ako propagačný nástroj a ich hlavným cieľom je odovzdávanie posolstva značky. Hry tak predstavujú reklamu navrhnutú na podporu produktu alebo značky.
Zdroj kontextu: Viestová, K., Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. 2011.
Príbuzné termíny: virálny marketing, marketingová komunikácia, on-line reklama
Cudzojazyčný ekvivalent: en: advergaming