priamy marketing

Z STD
Verzia z 16:08, 6. december 2018, ktorú vytvoril Miroz (diskusia | príspevky)$7

(rozdiel) ← Staršia verzia | Approved revision (rozdiel) | Aktuálna úprava (rozdiel) | Novšia verzia → (rozdiel)
Prejsť na: navigácia, hľadanie

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: nástroj na budovanie individuálnych vzťahov so zákazníkmi, ktorý súvisí s distribučným aj komunikačným mixom
Zdroj: Viestová, K., Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. 2011.

Synonymum: direct marketing
Príbuzné termíny: marketingový nástroj, marketing na úrovni individuálnych zákazníkov, komunikačný mix, riadenie vzťahov so zákazníkmi, telemarketing, online marketing
Cudzojazyčný ekvivalent: en: direct marketing
Poznámka: Ide o neverejný, okamžitý a interaktívny marketing, prispôsobený pre konkrétneho zákazníka. Najčastejšie formy priameho marketingu sú direct mail (adresný ponukový komerčný list), telemarketing, teleshopping, elektronický marketing, online marketing, zásielkový predaj.