Termín:klamlivá reklama: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
Riadok 4: Riadok 4:
 
|Field=právo, obchodné právo
 
|Field=právo, obchodné právo
 
|Related terms=klamlivé označenie tovaru a služieb, nekalá súťaž
 
|Related terms=klamlivé označenie tovaru a služieb, nekalá súťaž
|Bibliography=Zákon č. 513/1991 Z. z. (Obchodný zákonník)
+
|Bibliography=Zákon č. 513/1991 Z. z. (Obchodný zákonník).
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation
 
|Language=cs
 
|Language=cs

Verzia zo dňa a času 12:05, 18. november 2021

Legislatívny termín [?]

Oblasť: právo, obchodné právo
Definícia: reklama tovaru, služieb, nehnuteľností, obchodného mena, ochrannej známky, označenia pôvodu výrobkov a iných práv a záväzkov, ktorá uvádza do omylu alebo môže uviesť do omylu osoby, ktorým je určená alebo ku ktorým sa dostane, a ktorá v dôsledku klamlivosti môže ovplyvniť ekonomické správanie týchto osôb alebo ktorá poškodzuje alebo môže poškodiť iného súťažiteľa alebo spotrebiteľa
Zdroj: Zákon č. 513/1991 Z. z. (Obchodný zákonník).

Príbuzné termíny: klamlivé označenie tovaru a služieb, nekalá súťaž
Cudzojazyčný ekvivalent: cs: klamavá reklama
URL: https://www.slov-lex.sk/zoznam-tezaurov/-/tezaurus/koncept/-SK-tezaury-1-7-koncepty-122