Termín:spiaci bilingvizmus: Rozdiel medzi revíziami
Z STD
| Riadok 2: | Riadok 2: | ||
|Name=spiaci bilingvizmus | |Name=spiaci bilingvizmus | ||
|Definition=bilingvizmus, pri ktorom už bilingvista používa iba jeden zo svojich jazykov, ale zatiaľ ovláda aj nepoužívaný jazyk | |Definition=bilingvizmus, pri ktorom už bilingvista používa iba jeden zo svojich jazykov, ale zatiaľ ovláda aj nepoužívaný jazyk | ||
| − | |||
|Field=dvojjazyčnosť | |Field=dvojjazyčnosť | ||
| − | |||
|Related terms=latentný bilingvizmus, receptívny bilingvizmus, bilingvista | |Related terms=latentný bilingvizmus, receptívny bilingvizmus, bilingvista | ||
| − | + | |Bibliography=Palcútová, M.: Krátky terminologický slovník bilingvizmu. In: Kultúra slova, 2005, roč. 39, č. 1, s. 17 – 35. | |
| − | |Bibliography=Palcútová, M.: Krátky terminologický slovník bilingvizmu. 2005 | + | |Translations={{Translation |
| − | |Translations={{Translation|Language=en|Localized form=dormant bilingualism}} | + | |Language=en |
| + | |Localized form=dormant bilingualism | ||
| + | }} | ||
|Acceptability=Odporúčaný | |Acceptability=Odporúčaný | ||
| − | + | |URL=https://www.juls.savba.sk/ediela/ks/2005/1/ks2005-1.html | |
| − | |||
| − | |URL= | ||
| − | |||
| − | |||
|Comment=Je výsledkom procesu zabúdania jazyka. | |Comment=Je výsledkom procesu zabúdania jazyka. | ||
}} | }} | ||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
[[Category:Bilingvizmus]] | [[Category:Bilingvizmus]] | ||
Verzia zo dňa a času 21:20, 13. máj 2021
Odporúčaný termín [?]
| Oblasť: | dvojjazyčnosť |
| Definícia: | bilingvizmus, pri ktorom už bilingvista používa iba jeden zo svojich jazykov, ale zatiaľ ovláda aj nepoužívaný jazyk |
| Zdroj: | Palcútová, M.: Krátky terminologický slovník bilingvizmu. In: Kultúra slova, 2005, roč. 39, č. 1, s. 17 – 35. |
| Príbuzné termíny: | latentný bilingvizmus, receptívny bilingvizmus, bilingvista |
| Cudzojazyčný ekvivalent: | en: dormant bilingualism |
| Poznámka: | Je výsledkom procesu zabúdania jazyka. |
| URL: | https://www.juls.savba.sk/ediela/ks/2005/1/ks2005-1.html |