Termín:sivý trh: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=sivý trh
 
|Name=sivý trh
 
|Definition=pozostáva zo značkových výrobkov odklonených z normálnych alebo autorizovaných distribučných kanálov v krajine pôvodu výrobku alebo cez medzištátne hranice
 
|Definition=pozostáva zo značkových výrobkov odklonených z normálnych alebo autorizovaných distribučných kanálov v krajine pôvodu výrobku alebo cez medzištátne hranice
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
 
 
|Related terms=marketingové kanály
 
|Related terms=marketingové kanály
|Synonyms=
+
|Bibliography=PODĽA: Kotler, Ph. Keller, K. L.: Marketing, management. Praha: Grada 2007.
|Bibliography=Kotler, Ph. - Keller, K. L.: Marketing, management. 2007.
 
|Translations=
 
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Context=
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 16:06, 23. apríl 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: pozostáva zo značkových výrobkov odklonených z normálnych alebo autorizovaných distribučných kanálov v krajine pôvodu výrobku alebo cez medzištátne hranice
Zdroj: PODĽA: Kotler, Ph. – Keller, K. L.: Marketing, management. Praha: Grada 2007.

Príbuzné termíny: marketingové kanály