Termín:panel: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
 
|Name=panel
 
|Name=panel
|Definition=určitý nemenný okruh subjektov - osôb, produktov, od ktorých sa počas dlhšieho obdobia získavajú informácie o tých istých veciach
+
|Definition=určitý nemenný okruh subjektov osôb, produktov, od ktorých sa počas dlhšieho obdobia získavajú informácie o tých istých veciach
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
 
 
|Related terms=marketingový výskum
 
|Related terms=marketingový výskum
|Synonyms=
+
|Bibliography=Šíbl, D. a kolektív: Veľká ekonomická encyklopédia výkladový slovník. Bratislava: Sprint 2002.
|Bibliography=Šibl, D. a kolektív: Veľká ekonomická encyklopédia - výkladový slovník. 2002.
 
|Translations=
 
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Context=
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
 
|Comment=Poznáme panel predajní, panel distribútorov, panel jednotlivca, panel domácností a pod.
 
|Comment=Poznáme panel predajní, panel distribútorov, panel jednotlivca, panel domácností a pod.
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 14:51, 19. apríl 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: určitý nemenný okruh subjektov – osôb, produktov, od ktorých sa počas dlhšieho obdobia získavajú informácie o tých istých veciach
Zdroj: Šíbl, D. a kolektív: Veľká ekonomická encyklopédia – výkladový slovník. Bratislava: Sprint 2002.

Príbuzné termíny: marketingový výskum
Poznámka: Poznáme panel predajní, panel distribútorov, panel jednotlivca, panel domácností a pod.