Termín:marketingová koncepcia: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=marketingová koncepcia
 
|Name=marketingová koncepcia
 
|Definition=súbor zásad tvoriacich podstatu marketingu, ktoré sa uplatňujú v najrôznejších oblastiach hospodárskej činnosti
 
|Definition=súbor zásad tvoriacich podstatu marketingu, ktoré sa uplatňujú v najrôznejších oblastiach hospodárskej činnosti
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
 
 
|Related terms=holistický marketing, channel theory
 
|Related terms=holistický marketing, channel theory
|Synonyms=
+
|Bibliography=Šibl, D. a kolektív: Veľká ekonomická encyklopédia výkladový slovník. Bratislava: Sprint 2002.
|Bibliography=Šibl, D. a kolektív: Veľká ekonomická encyklopédia - výkladový slovník. 2002.
+
|Translations={{Translation
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=marketing concept}}
+
|Language=en
 +
|Localized form=marketing concept
 +
}}
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Context=Pre marketingovú koncepciu podnikania je dôležité sledovanie vývojových tendencií danej ekonomiky v súvislosti s ostatnými oblasťami najmä s rýchlymi zmenami vo vede, technike a technológií. Existuje päť alternatívnych koncepcií, podľa ktorých môžu organizácie usmerňovať svoje marketingové aktivity - výrobná koncepcia, výrobková koncepcia, predajná koncepcia, marketingová koncepcia, koncepcia spoločenského marketingu.
 
|Context=Pre marketingovú koncepciu podnikania je dôležité sledovanie vývojových tendencií danej ekonomiky v súvislosti s ostatnými oblasťami najmä s rýchlymi zmenami vo vede, technike a technológií. Existuje päť alternatívnych koncepcií, podľa ktorých môžu organizácie usmerňovať svoje marketingové aktivity - výrobná koncepcia, výrobková koncepcia, predajná koncepcia, marketingová koncepcia, koncepcia spoločenského marketingu.
|Context source=Šibl, D. a kolektív: Veľká ekonomická encyklopédia - výkladový slovník. 2002.
+
|Context source=Šibl, D. a kolektív: Veľká ekonomická encyklopédia výkladový slovník. Bratislava: Sprint 2002.
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Verzia zo dňa a času 14:46, 19. apríl 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: súbor zásad tvoriacich podstatu marketingu, ktoré sa uplatňujú v najrôznejších oblastiach hospodárskej činnosti
Zdroj: Šibl, D. a kolektív: Veľká ekonomická encyklopédia – výkladový slovník. Bratislava: Sprint 2002.

Kontext: Pre marketingovú koncepciu podnikania je dôležité sledovanie vývojových tendencií danej ekonomiky v súvislosti s ostatnými oblasťami najmä s rýchlymi zmenami vo vede, technike a technológií. Existuje päť alternatívnych koncepcií, podľa ktorých môžu organizácie usmerňovať svoje marketingové aktivity - výrobná koncepcia, výrobková koncepcia, predajná koncepcia, marketingová koncepcia, koncepcia spoločenského marketingu.
Zdroj kontextu: Šibl, D. a kolektív: Veľká ekonomická encyklopédia – výkladový slovník. Bratislava: Sprint 2002.
Príbuzné termíny: holistický marketing, channel theory
Cudzojazyčný ekvivalent: en: marketing concept