Termín:VALS: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=VALS
 
|Name=VALS
 
|Definition=prieskum, ktorý predpovedá spotrebiteľské správanie tým, že sa zameriava na sebahodnotenie spotrebiteľov a ich zdroje
 
|Definition=prieskum, ktorý predpovedá spotrebiteľské správanie tým, že sa zameriava na sebahodnotenie spotrebiteľov a ich zdroje
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
+
|Related terms=marketingový výskum
|Related terms=marketingový výskum, spotrebiteľ
 
 
|Synonyms=values and lifestyle model
 
|Synonyms=values and lifestyle model
|Bibliography=PODĽA Clow, K.E., Baack, D.: Reklama, propagace a marketingová komunikace, 2008.
+
|Bibliography=PODĽA: Clow, K. E. Baack, D.: Reklama, propagace a marketingová komunikace. Brno: Computer Press 2008.
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=values and lifestyle model}}
+
|Translations={{Translation
 +
|Language=en
 +
|Localized form=values and lifestyle model
 +
}}
 
|Acceptability=Neologizmus
 
|Acceptability=Neologizmus
|Context=
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 14:21, 19. apríl 2021

Tento anglický termín ešte nemá slovenský ekvivalent. Ak ho poznáte alebo chcete navrhnúť, prosíme, napíšte ho sem.


Neologizmus [?]
Oblasť: marketing
Definícia: prieskum, ktorý predpovedá spotrebiteľské správanie tým, že sa zameriava na sebahodnotenie spotrebiteľov a ich zdroje
Zdroj: PODĽA: Clow, K. E. – Baack, D.: Reklama, propagace a marketingová komunikace. Brno: Computer Press 2008.

Synonymum: values and lifestyle model
Príbuzné termíny: marketingový výskum
Cudzojazyčný ekvivalent: en: values and lifestyle model