Termín:marketing na úrovni individuálnych zákazníkov: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 5: Riadok 5:
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
 
|Localized fields=
 
|Localized fields=
|Related terms=one-to-one marketing, individuálny marketing
+
|Related terms=one-to-one marketing, individuálny marketing, consumer promotion
 
|Synonyms=marketing na úrovni jednotlivca
 
|Synonyms=marketing na úrovni jednotlivca
 
|Bibliography=Kotler, Ph.: Marketing podle Kotlera. Jak vytvářet a ovládnout nové trhy. Praha: Management Press, 2000.
 
|Bibliography=Kotler, Ph.: Marketing podle Kotlera. Jak vytvářet a ovládnout nové trhy. Praha: Management Press, 2000.

Verzia zo dňa a času 23:37, 15. marec 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: marketing, v rámci ktorého podnik svoju ponuku alebo komunikáciu orientuje a uspôsobuje „na mieru“ každého individuálneho zákazníka
Zdroj: Kotler, Ph.: Marketing podle Kotlera. Jak vytvářet a ovládnout nové trhy. Praha: Management Press, 2000.

Synonymum: marketing na úrovni jednotlivca
Príbuzné termíny: one-to-one marketing, individuálny marketing, consumer promotion
Cudzojazyčný ekvivalent: en: customized marketing