Termín:produkt: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
Riadok 3: Riadok 3:
 
|Definition=čokoľvek, čo slúži na uspokojenie určitej ľudskej potreby, na splnenie prianí, čo možno ponúknuť na výmenu
 
|Definition=čokoľvek, čo slúži na uspokojenie určitej ľudskej potreby, na splnenie prianí, čo možno ponúknuť na výmenu
 
|Field=obchod, marketing
 
|Field=obchod, marketing
|Related terms=marketingový nástroj, marketingový mix, produkt cestovného ruchu, afinitný marketing, Asociácia výrobcov vlastných značiek, atmosféra, brandovanie programu zdieľaného marketingu, bundling, manažment kategórií
+
|Related terms=marketingový nástroj, marketingový mix, produkt cestovného ruchu, afinitný marketing, Asociácia výrobcov vlastných značiek, atmosféra, brandovanie programu zdieľaného marketingu, spájanie značky, bundling, manažment kategórií
 
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
 
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation

Verzia zo dňa a času 00:19, 16. marec 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: obchod, marketing
Definícia: čokoľvek, čo slúži na uspokojenie určitej ľudskej potreby, na splnenie prianí, čo možno ponúknuť na výmenu
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.

Príbuzné termíny: marketingový nástroj, marketingový mix, produkt cestovného ruchu, afinitný marketing, Asociácia výrobcov vlastných značiek, atmosféra, brandovanie programu zdieľaného marketingu, spájanie značky, bundling, manažment kategórií
Cudzojazyčný ekvivalent: en: product