Termín:marketingová koncepcia: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 5: Riadok 5:
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
 
|Localized fields=
 
|Localized fields=
|Related terms=holistický marketing
+
|Related terms=holistický marketing, channel theory
 
|Synonyms=
 
|Synonyms=
 
|Bibliography=Šibl, D. a kolektív: Veľká ekonomická encyklopédia - výkladový slovník. 2002.
 
|Bibliography=Šibl, D. a kolektív: Veľká ekonomická encyklopédia - výkladový slovník. 2002.

Verzia zo dňa a času 21:04, 15. marec 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: súbor zásad tvoriacich podstatu marketingu, ktoré sa uplatňujú v najrôznejších oblastiach hospodárskej činnosti
Zdroj: Šibl, D. a kolektív: Veľká ekonomická encyklopédia - výkladový slovník. 2002.

Kontext: Pre marketingovú koncepciu podnikania je dôležité sledovanie vývojových tendencií danej ekonomiky v súvislosti s ostatnými oblasťami najmä s rýchlymi zmenami vo vede, technike a technológií. Existuje päť alternatívnych koncepcií, podľa ktorých môžu organizácie usmerňovať svoje marketingové aktivity - výrobná koncepcia, výrobková koncepcia, predajná koncepcia, marketingová koncepcia, koncepcia spoločenského marketingu.
Zdroj kontextu: Šibl, D. a kolektív: Veľká ekonomická encyklopédia - výkladový slovník. 2002.
Príbuzné termíny: holistický marketing, channel theory
Cudzojazyčný ekvivalent: en: marketing concept