Termín:marketing neziskovej organizácie: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 5: Riadok 5:
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
 
|Localized fields=
 
|Localized fields=
|Related terms=aplikovaný marketing, reklama, vzťahy s verejnosťou, trh
+
|Related terms=aplikovaný marketing, reklama, vzťahy s verejnosťou, trh, CRM²
 
|Synonyms=marketing v neziskových organizáciách, neziskový marketing, nekomerčný marketing, non-profit marketing
 
|Synonyms=marketing v neziskových organizáciách, neziskový marketing, nekomerčný marketing, non-profit marketing
 
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
 
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.

Verzia zo dňa a času 11:47, 15. marec 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: aplikovaný marketing, ktorý sa chápe predovšetkým ako uskutočňovanie vybraných marketingových aktivít v určitej postupnosti, najčastejšie sú to reklama, public relations, výskum trhu
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.

Kontext: Výrazným znakom marketingu neziskovej organizácie je, že jej ciele majú vždy integrovaný charakter: smerujú k zákazníkovi (voličovi, pacientovi) a k prispievateľovi (sponzorovi, darcovi, orgánu štátnej správy a pod.).
Zdroj kontextu: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
Synonymum: marketing v neziskových organizáciách, neziskový marketing, nekomerčný marketing, non-profit marketing
Príbuzné termíny: aplikovaný marketing, reklama, vzťahy s verejnosťou, trh, CRM²
Cudzojazyčný ekvivalent: en: non-profit marketing