Termín:CRM²: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
Riadok 5: Riadok 5:
 
|Related terms=marketingová stratégia, neziskový marketing, komerčný marketing, CRM¹
 
|Related terms=marketingová stratégia, neziskový marketing, komerčný marketing, CRM¹
 
|Synonyms=cause-related marketing, dobročinný marketing, zdieľaný marketing
 
|Synonyms=cause-related marketing, dobročinný marketing, zdieľaný marketing
|Bibliography=Viestová, K. – Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. Trenčín: Inštitút aplikovaného manažmentu 2012.
+
|Bibliography=Viestová, K. – Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. Bratislava: Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy 2011.
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation
 
|Language=en
 
|Language=en
 
|Localized form=cause-related marketing
 
|Localized form=cause-related marketing
 
}}
 
}}
 +
|Acceptability=Odporúčaný
 
}}
 
}}
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Verzia zo dňa a času 10:30, 15. marec 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: marketingová stratégia, ktorá prepája aktivity ziskovej a neziskovej organizácie v záujme dosiahnutia ich obapolného profitu
Zdroj: Viestová, K. – Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. Bratislava: Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy 2011.

Synonymum: cause-related marketing, dobročinný marketing, zdieľaný marketing
Príbuzné termíny: marketingová stratégia, neziskový marketing, komerčný marketing, CRM¹
Cudzojazyčný ekvivalent: en: cause-related marketing