Termín:business-to-consumer: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 7: Riadok 7:
 
|Related terms=B2B trh, spotrebiteľ, distribúcia
 
|Related terms=B2B trh, spotrebiteľ, distribúcia
 
|Synonyms=B2C
 
|Synonyms=B2C
|Bibliography=PODĽA Kotler, Ph., Armstrong, G., Saunders, J., Wong, V.: Moderní marketing. 2007.
+
|Bibliography=PODĽA: Kotler, Ph. a kol.: Moderní marketing. Praha: Grada 2007.
 
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=business-to-consumer}}
 
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=business-to-consumer}}
 
|Acceptability=Neologizmus
 
|Acceptability=Neologizmus
Riadok 16: Riadok 16:
 
|Approved=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
|Comment=
 +
|Suggest box=no
 
}}
 
}}
  

Verzia zo dňa a času 11:00, 12. marec 2021

Neologizmus [?]

Oblasť: marketing
Definícia: on-line predaj tovaru a služieb individuálnym konečným spotrebiteľom
Zdroj: PODĽA: Kotler, Ph. a kol.: Moderní marketing. Praha: Grada 2007.

Synonymum: B2C
Príbuzné termíny: B2B trh, spotrebiteľ, distribúcia
Cudzojazyčný ekvivalent: en: business-to-consumer