Termín:anticipatívny marketing: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=anticipatívny marketing
 
|Name=anticipatívny marketing
 
|Definition=marketingová činnosť podniku súvisiaca s novovznikajúcou alebo latentnou potrebou, na ktorú sa reaguje príslušnou vhodnou ponukou produktu
 
|Definition=marketingová činnosť podniku súvisiaca s novovznikajúcou alebo latentnou potrebou, na ktorú sa reaguje príslušnou vhodnou ponukou produktu
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
 
 
|Related terms=inovatívny marketing
 
|Related terms=inovatívny marketing
|Synonyms=
+
|Bibliography=PODĽA: Kotler, Ph.: Marketing podle Kotlera. Jak vytvářet a ovládnout nové trhy. Praha: Management Press 2000.
|Bibliography=PODĽA Kotler, Ph.: Marketing podle Kotlera. Jak vytvářet a ovládnout nové trhy. 2000.
 
|Translations=
 
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Context=
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
 
|Comment=Napríklad zhoršujúca sa kvalita vody vyvolala ponuku balených minerálnych vôd.
 
|Comment=Napríklad zhoršujúca sa kvalita vody vyvolala ponuku balených minerálnych vôd.
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 20:04, 11. marec 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: marketingová činnosť podniku súvisiaca s novovznikajúcou alebo latentnou potrebou, na ktorú sa reaguje príslušnou vhodnou ponukou produktu
Zdroj: PODĽA: Kotler, Ph.: Marketing podle Kotlera. Jak vytvářet a ovládnout nové trhy. Praha: Management Press 2000.

Príbuzné termíny: inovatívny marketing
Poznámka: Napríklad zhoršujúca sa kvalita vody vyvolala ponuku balených minerálnych vôd.