Termín:marketér: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=marketér
 
|Name=marketér
 
|Definition=označenie pracovníka, ktorý sa stará o obchodný rast svojej zamestnávateľskej firmy, alebo pre pracovníka zaoberajúceho sa marketingom
 
|Definition=označenie pracovníka, ktorý sa stará o obchodný rast svojej zamestnávateľskej firmy, alebo pre pracovníka zaoberajúceho sa marketingom
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
+
|Related terms=5M
|Related terms=
 
|Synonyms=
 
 
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
 
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
|Translations=
 
 
|Acceptability=Nesprávny
 
|Acceptability=Nesprávny
 
|Context=Z hľadiska uspokojovania potrieb zákazníkov možno rozlišovať reaktívneho marketéra – ktorý zistí konštatovanú potrebu a splní ju, anticipatívneho marketéra – ktorý pozerá dopredu a premýšľa aké potreby by mohli mať zákazníci v blízkej budúcnosti, kreatívneho marketéra – hľadá a nachádza riešenia, ktoré zákazníci nepožadovali ale ktoré nadšene prijímajú.
 
|Context=Z hľadiska uspokojovania potrieb zákazníkov možno rozlišovať reaktívneho marketéra – ktorý zistí konštatovanú potrebu a splní ju, anticipatívneho marketéra – ktorý pozerá dopredu a premýšľa aké potreby by mohli mať zákazníci v blízkej budúcnosti, kreatívneho marketéra – hľadá a nachádza riešenia, ktoré zákazníci nepožadovali ale ktoré nadšene prijímajú.
 
|Context source=Kotler, Ph. - Keller, K. L.: Marketing, management. Praha: Grada Publishing, 2007.
 
|Context source=Kotler, Ph. - Keller, K. L.: Marketing, management. Praha: Grada Publishing, 2007.
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
 
|Comment=Nesprávne používaný český preklad - v slovenských slovníkoch sa nenachádza.
 
|Comment=Nesprávne používaný český preklad - v slovenských slovníkoch sa nenachádza.
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Verzia zo dňa a času 11:24, 11. marec 2021

Nesprávny termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: označenie pracovníka, ktorý sa stará o obchodný rast svojej zamestnávateľskej firmy, alebo pre pracovníka zaoberajúceho sa marketingom
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.

Kontext: Z hľadiska uspokojovania potrieb zákazníkov možno rozlišovať reaktívneho marketéra – ktorý zistí konštatovanú potrebu a splní ju, anticipatívneho marketéra – ktorý pozerá dopredu a premýšľa aké potreby by mohli mať zákazníci v blízkej budúcnosti, kreatívneho marketéra – hľadá a nachádza riešenia, ktoré zákazníci nepožadovali ale ktoré nadšene prijímajú.
Zdroj kontextu: Kotler, Ph. - Keller, K. L.: Marketing, management. Praha: Grada Publishing, 2007.
Príbuzné termíny: 5M
Poznámka: Nesprávne používaný český preklad - v slovenských slovníkoch sa nenachádza.