Termín:AMA: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
 
|Name=AMA
 
|Name=AMA
|Definition=jedna z najväčších spoločností na svete zameraných na oblasť marketingu; združuje vyše 30000 členov z marketingovej praxe i z akademickej sféry; cieľom asociácie je poskytovať aktuálne a relevantné informácie, kurzy, kontakty a nástroje na podporu celoživotného vzdelávania
+
|Definition=jedna z najväčších spoločností na svete zameraných na oblasť marketingu
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
 
|Related terms=etický kódex AMA
 
|Related terms=etický kódex AMA
Riadok 11: Riadok 11:
 
}}
 
}}
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
 +
|Comment=Táto spoločnosť združuje vyše 30000 členov z marketingovej praxe i z akademickej sféry; cieľom asociácie je poskytovať aktuálne a relevantné informácie, kurzy, kontakty a nástroje na podporu celoživotného vzdelávania.
 
}}
 
}}
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Verzia zo dňa a času 16:24, 14. október 2020

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: jedna z najväčších spoločností na svete zameraných na oblasť marketingu
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.

Synonymum: Americká marketingová asociácia
Príbuzné termíny: etický kódex AMA
Cudzojazyčný ekvivalent: en: American Marketing Association
Poznámka: Táto spoločnosť združuje vyše 30000 členov z marketingovej praxe i z akademickej sféry; cieľom asociácie je poskytovať aktuálne a relevantné informácie, kurzy, kontakty a nástroje na podporu celoživotného vzdelávania.