Termín:plánované účinky médií: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=plánované účinky médií
 
|Name=plánované účinky médií
 
|Definition=zmena v chovaní alebo myslení individuálneho príjemcu alebo [[Term:publikum|publika]], ku ktorej dochádza v reakcii na recepciu určitého mediálneho obsahu a ktorú autor alebo [[Term:komunikátor|komunikátor]] alebo mediálne organizácie plánovali
 
|Definition=zmena v chovaní alebo myslení individuálneho príjemcu alebo [[Term:publikum|publika]], ku ktorej dochádza v reakcii na recepciu určitého mediálneho obsahu a ktorú autor alebo [[Term:komunikátor|komunikátor]] alebo mediálne organizácie plánovali
|Localized definitions=
 
 
|Field=masové komunikácie
 
|Field=masové komunikácie
|Localized fields=
 
 
|Related terms=účinky médií, neplánované účinky médií
 
|Related terms=účinky médií, neplánované účinky médií
|Synonyms=
+
|Bibliography=PODĽA: Reifová, I. a kol.: Slovník mediální komunikace. Praha: Portál 2004.
|Bibliography=PODĽA Reifová, I. a kol.: Slovník mediální komunikace, Praha: Portál. 2004
+
|Acceptability=Odporúčaný
|Translations=
 
|Acceptability=Neologizmus
 
|Context=
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]

Aktuálna revízia z 23:33, 20. február 2019

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: masové komunikácie
Definícia: zmena v chovaní alebo myslení individuálneho príjemcu alebo publika, ku ktorej dochádza v reakcii na recepciu určitého mediálneho obsahu a ktorú autor alebo komunikátor alebo mediálne organizácie plánovali
Zdroj: PODĽA: Reifová, I. a kol.: Slovník mediální komunikace. Praha: Portál 2004.

Príbuzné termíny: účinky médií, neplánované účinky médií