Termín:Maletzkeho model komunikácie: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 4: Riadok 4:
 
|Field=masové komunikácie
 
|Field=masové komunikácie
 
|Related terms=masa, publikum, komunikátor
 
|Related terms=masa, publikum, komunikátor
|Bibliography=PODĽA: Reifová, I. a kol.: Slovník mediální komunikace, Praha: Portál 2004.
+
|Bibliography=PODĽA: Reifová, I. a kol.: Slovník mediální komunikace. Praha: Portál 2004.
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
}}
 
}}
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]

Aktuálna revízia z 23:01, 13. február 2019

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: masové komunikácie
Definícia: model komunikácie s dôrazom na psychologické premenné na strane komunikátora i adresáta, medzi ktorými existujú plánované i spontánne spätné väzby
Zdroj: PODĽA: Reifová, I. a kol.: Slovník mediální komunikace. Praha: Portál 2004.

Príbuzné termíny: masa, publikum, komunikátor