Termín:banner: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=banner
 
|Name=banner
 
|Definition=reklamný internetový nosič
 
|Definition=reklamný internetový nosič
|Localized definitions=
 
 
|Field=reklama, internet
 
|Field=reklama, internet
|Localized fields=
+
|Related terms=marketingová komunikácia, reklama
|Related terms=marketingová komunikácia, reklama, bannerová reklama
 
 
|Synonyms=reklamný banner
 
|Synonyms=reklamný banner
 
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
 
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
|Translations=
+
|Acceptability=Neologizmus
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Context=Reklamný banner na webstránkach sa ukázal ako najúčinnejší spôsob prilákania zákazníkov. Až štvrtina on-line nákupcov sa totiž o stránke, na ktorej si neskôr objednala tovar a pomocou čísla svojej kreditnej karty zaň aj zaplatila, dozvedela práve z bannerov alebo liniek voľne prístupných na internete.
 
|Context source=SME. Denník. Bratislava: Petit Press 22.12.1999
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]
 +
[[Category:Marketing]]

Verzia zo dňa a času 20:58, 31. január 2019

Tento anglický termín ešte nemá slovenský ekvivalent. Ak ho poznáte alebo chcete navrhnúť, prosíme, napíšte ho sem.


Neologizmus [?]
Oblasť: reklama, internet
Definícia: reklamný internetový nosič
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.

Synonymum: reklamný banner
Príbuzné termíny: marketingová komunikácia, reklama