Termín:adstock: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=adstock
 
|Name=adstock
 
|Definition=meradlo dlhodobého účinku reklamy na nákupné správanie spotrebiteľov
 
|Definition=meradlo dlhodobého účinku reklamy na nákupné správanie spotrebiteľov
|Localized definitions=
 
 
|Field=televízia, marketing
 
|Field=televízia, marketing
|Localized fields=
 
 
|Related terms=reklama
 
|Related terms=reklama
|Synonyms=
+
|Bibliography=PODĽA: Broadbent, S.: One Way TV Advertisements Work. In: Journal of the Market Research Society 21, č. 3, 1979, s. 139 – 66.
|Bibliography=PODĽA Broadbent, S.: "One Way TV Advertisements Work", 1979
+
|Translations={{Translation
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=adstock}}
+
|Language=en
 +
|Localized form=adstock
 +
}}
 
|Acceptability=Neologizmus
 
|Acceptability=Neologizmus
|Context=
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]

Aktuálna revízia z 18:24, 25. január 2019

Tento anglický termín ešte nemá slovenský ekvivalent. Ak ho poznáte alebo chcete navrhnúť, prosíme, napíšte ho sem.


Neologizmus [?]
Oblasť: televízia, marketing
Definícia: meradlo dlhodobého účinku reklamy na nákupné správanie spotrebiteľov
Zdroj: PODĽA: Broadbent, S.: One Way TV Advertisements Work. In: Journal of the Market Research Society 21, č. 3, 1979, s. 139 – 66.

Príbuzné termíny: reklama
Cudzojazyčný ekvivalent: en: adstock