Termín:malý obchodný dom: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
(Vytvorená stránka „{{Term |Name=malý obchodný dom |Definition=ponúka úzky a menej hlboký sortiment v rozsahu 40 000 tovarových položiek na predajnej ploche 4 000 m² |Field=marketin…“)
 
 
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
 
|Name=malý obchodný dom
 
|Name=malý obchodný dom
|Definition=ponúka úzky a menej hlboký sortiment v rozsahu 40 000 tovarových položiek na predajnej ploche 4 000 m²
+
|Definition=obchodný dom v Nemecku s užším sortimentom v rozsahu 40 000 tovarových položiek na predajnej ploche 4 000 m²
|Field=marketing
+
|Field=obchod, maloobchodný predaj
 
|Related terms=obchodný dom, typológia predajní
 
|Related terms=obchodný dom, typológia predajní
|Bibliography=PODĽA Šútorová, M.: Koncentrácia maloobchodu a nové formy predaja. Diplomová práca. Bratislava: Ekonomická univerzita v Bratislave 2005.
+
|Bibliography=PODĽA: Šútorová, M.: Koncentrácia maloobchodu a nové formy predaja. Diplomová práca. Bratislava: Ekonomická univerzita v Bratislave 2005.
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation
 
|Language=de
 
|Language=de
Riadok 10: Riadok 10:
 
}}
 
}}
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Comment=Typológia maloobchodných prevádzok v Nemecku podľa internetových zdrojov (www.stalys.de).
 
 
}}
 
}}
 
[[Category:Ekonómia]]
 
[[Category:Ekonómia]]

Aktuálna revízia z 18:21, 29. december 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: obchod, maloobchodný predaj
Definícia: obchodný dom v Nemecku s užším sortimentom v rozsahu 40 000 tovarových položiek na predajnej ploche 4 000 m²
Zdroj: PODĽA: Šútorová, M.: Koncentrácia maloobchodu a nové formy predaja. Diplomová práca. Bratislava: Ekonomická univerzita v Bratislave 2005.

Príbuzné termíny: obchodný dom, typológia predajní
Cudzojazyčný ekvivalent: de: Kleinwarenhaus (das)