Termín:stratégia odmeny: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
(Vytvorená stránka „{{Term |Name=stratégia odmeny |Definition=stratégia budovania lojality zákazníka, pri ktorej sa vychádza z racionálneho uvažovania zákazníka citlivého na ponuk…“)
 
Riadok 3: Riadok 3:
 
|Definition=stratégia budovania lojality zákazníka, pri ktorej sa vychádza z racionálneho uvažovania zákazníka citlivého na ponuku, ktorá mu prináša „niečo navyše“
 
|Definition=stratégia budovania lojality zákazníka, pri ktorej sa vychádza z racionálneho uvažovania zákazníka citlivého na ponuku, ktorá mu prináša „niečo navyše“
 
|Field=obchod
 
|Field=obchod
|Related terms=lojalita zákazníka, stratégia diferenciácie, stratégia vzťahu
+
|Related terms=lojalita zákazníka, stratégia diferenciácie, stratégia lojality, stratégia vzťahu
 
|Bibliography=PODĽA Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 1. Trh, obchod, tovar. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.
 
|Bibliography=PODĽA Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 1. Trh, obchod, tovar. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
}}
 
}}
 
[[Category:Ekonómia]]
 
[[Category:Ekonómia]]

Verzia zo dňa a času 11:45, 5. december 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: obchod
Definícia: stratégia budovania lojality zákazníka, pri ktorej sa vychádza z racionálneho uvažovania zákazníka citlivého na ponuku, ktorá mu prináša „niečo navyše“
Zdroj: PODĽA Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 1. Trh, obchod, tovar. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.

Príbuzné termíny: lojalita zákazníka, stratégia diferenciácie, stratégia lojality, stratégia vzťahu