Termín:trh: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=trh
 
|Name=trh
 
|Definition=rôzne skupiny zákazníkov (reálnych a potenciálnych), ktorí majú špecifickú potrebu alebo želanie a mohli by byť ochotní túto potrebu alebo želanie pomocou výmien uspokojiť
 
|Definition=rôzne skupiny zákazníkov (reálnych a potenciálnych), ktorí majú špecifickú potrebu alebo želanie a mohli by byť ochotní túto potrebu alebo želanie pomocou výmien uspokojiť
|Field=marketing
+
|Field=obchod, marketing
 
|Related terms=zákazník, transakcia
 
|Related terms=zákazník, transakcia
 
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
 
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.

Verzia zo dňa a času 16:12, 29. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: obchod, marketing
Definícia: rôzne skupiny zákazníkov (reálnych a potenciálnych), ktorí majú špecifickú potrebu alebo želanie a mohli by byť ochotní túto potrebu alebo želanie pomocou výmien uspokojiť
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.

Príbuzné termíny: zákazník, transakcia
Cudzojazyčný ekvivalent: en: market