Termín:preniknutý trh: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
(Vytvorená stránka „{{Term |Name=preniknutý trh |Definition=počet zákazníkov, ktorí na cieľovom trhu kupujú produkty firmy |Field=obchod |Related terms=cieľový trh |Bibliography=PO…“)
 
Riadok 4: Riadok 4:
 
|Field=obchod
 
|Field=obchod
 
|Related terms=cieľový trh
 
|Related terms=cieľový trh
|Bibliography=PODĽA Kotler, P. – Armstrong, G.: Marketing. Bratislava: SPN 1992.
+
|Bibliography=PODĽA Kotler, P.: Marketing Management. Praha: Grada Publishing 2001.
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
}}
 
}}
 
[[Category:Ekonómia]]
 
[[Category:Ekonómia]]

Verzia zo dňa a času 13:36, 29. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: obchod
Definícia: počet zákazníkov, ktorí na cieľovom trhu kupujú produkty firmy
Zdroj: PODĽA Kotler, P.: Marketing Management. Praha: Grada Publishing 2001.

Príbuzné termíny: cieľový trh