Termín:akceptácia značky: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
Riadok 3: Riadok 3:
 
|Definition=ochota spotrebiteľov kúpiť jednu značku pri porovnaní s ostatnými značkami v podstate rovnakého produktu
 
|Definition=ochota spotrebiteľov kúpiť jednu značku pri porovnaní s ostatnými značkami v podstate rovnakého produktu
 
|Field=obchod, obchodná značka
 
|Field=obchod, obchodná značka
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 1. Trh, obchod, tovar. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.
+
|Bibliography=PODĽA: Adam 1991. Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 1. Trh, obchod, tovar. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
}}
 
}}
 
[[Category:Ekonómia]]
 
[[Category:Ekonómia]]

Verzia zo dňa a času 14:41, 23. október 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: obchod, obchodná značka
Definícia: ochota spotrebiteľov kúpiť jednu značku pri porovnaní s ostatnými značkami v podstate rovnakého produktu
Zdroj: PODĽA: Adam 1991. Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 1. Trh, obchod, tovar. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.