Termín:akceptácia značky: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
 
|Name=akceptácia značky
 
|Name=akceptácia značky
|Definition=?
+
|Definition=ochota spotrebiteľov kúpiť jednu značku pri porovnaní s ostatnými značkami v podstate rovnakého produktu
 
|Field=obchod, obchodná značka
 
|Field=obchod, obchodná značka
 
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 1. Trh, obchod, tovar. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.
 
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 1. Trh, obchod, tovar. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.

Verzia zo dňa a času 14:41, 23. október 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: obchod, obchodná značka
Definícia: ochota spotrebiteľov kúpiť jednu značku pri porovnaní s ostatnými značkami v podstate rovnakého produktu
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 1. Trh, obchod, tovar. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.