Termín:TQM: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=TQM
 
|Name=TQM
 
|Definition=celofiremná snaha o zlepšenie všetkých procesov, výrobkov a služieb spoločnosti
 
|Definition=celofiremná snaha o zlepšenie všetkých procesov, výrobkov a služieb spoločnosti
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
 
 
|Related terms=produkt, služba, manažment
 
|Related terms=produkt, služba, manažment
 
|Synonyms=total quality management
 
|Synonyms=total quality management
 
|Bibliography=PODĽA Kotler, Ph., Keller, K. L.: Marketing, management, 2007.
 
|Bibliography=PODĽA Kotler, Ph., Keller, K. L.: Marketing, management, 2007.
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=total quality management}}
+
|Translations={{Translation
 +
|Language=en
 +
|Localized form=TQM
 +
}}
 
|Acceptability=Neologizmus
 
|Acceptability=Neologizmus
|Context=
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Verzia zo dňa a času 09:21, 11. október 2016

Tento anglický termín ešte nemá slovenský ekvivalent. Ak ho poznáte alebo chcete navrhnúť, prosíme, napíšte ho sem.


Neologizmus [?]
Oblasť: marketing
Definícia: celofiremná snaha o zlepšenie všetkých procesov, výrobkov a služieb spoločnosti
Zdroj: PODĽA Kotler, Ph., Keller, K. L.: Marketing, management, 2007.

Synonymum: total quality management
Príbuzné termíny: produkt, služba, manažment
Cudzojazyčný ekvivalent: en: TQM