Termín:nový marketing: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=nový marketing
 
|Name=nový marketing
 
|Definition=pomenovanie zmien vo východiskách, nástrojoch a postupoch uplatňovania marketingu v slovenských podnikoch v roku 1999
 
|Definition=pomenovanie zmien vo východiskách, nástrojoch a postupoch uplatňovania marketingu v slovenských podnikoch v roku 1999
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
+
|Related terms=neomarketing, digitálny marketing
|Related terms=
 
|Synonyms=
 
 
|Bibliography=PODĽA Viestová, K. a kol. Marketing. Výklad pojmov. 2014.
 
|Bibliography=PODĽA Viestová, K. a kol. Marketing. Výklad pojmov. 2014.
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=new marketing}}
+
|Translations={{Translation
 +
|Language=en
 +
|Localized form=new marketing
 +
}}
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Context=.
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 15:15, 5. október 2016

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: pomenovanie zmien vo východiskách, nástrojoch a postupoch uplatňovania marketingu v slovenských podnikoch v roku 1999
Zdroj: PODĽA Viestová, K. a kol. Marketing. Výklad pojmov. 2014.

Príbuzné termíny: neomarketing, digitálny marketing
Cudzojazyčný ekvivalent: en: new marketing