Termín:komunitný panel: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
Riadok 5: Riadok 5:
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
 
|Localized fields=
 
|Localized fields=
|Related terms=ľudia, spotrebiteľ, značka, marketingový výskum
+
|Related terms=spotrebiteľ, značka, marketingový výskum
|Synonyms=komunitný panel
+
|Synonyms=communitný panel
 
|Bibliography=Viestová, K., Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. 2011.
 
|Bibliography=Viestová, K., Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. 2011.
 
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=community panel}}
 
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=community panel}}

Verzia zo dňa a času 12:13, 5. október 2016

Neologizmus [?]

Oblasť: marketing
Definícia: skupina ľudí, ktorí buď sú, alebo môžu byť spotrebiteľmi určitej značky, čo spoločnosti umožní nielen spojiť sa so svojou cieľovou skupinou, ale aj veľa sa od nich naučiť a dozvedieť
Zdroj: Viestová, K., Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. 2011.

Synonymum: communitný panel
Príbuzné termíny: spotrebiteľ, značka, marketingový výskum
Cudzojazyčný ekvivalent: en: community panel