Termín:marketing duálneho distribučného kanálu: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
d
Riadok 9: Riadok 9:
 
|Bibliography=Low, K.E. – Baack,D.: Reklama, propagace a marketingová komunikace. Brno: Computer Press, 2008.
 
|Bibliography=Low, K.E. – Baack,D.: Reklama, propagace a marketingová komunikace. Brno: Computer Press, 2008.
 
|Translations=
 
|Translations=
|Acceptability=None
+
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Context=
 
|Context=
|Context source=Odporúčaný
+
|Context source=
 
|URL=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Localized URLs=

Verzia zo dňa a času 11:06, 5. október 2016

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: predaj úplne rovnakého tovaru alebo služby spotrebiteľom aj firmám
Zdroj: Low, K.E. – Baack,D.: Reklama, propagace a marketingová komunikace. Brno: Computer Press, 2008.

Príbuzné termíny: marketingové kanály