Termín:marcom manažér: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 6: Riadok 6:
 
|Bibliography=PODĽA Kotler, Ph. - Armstrong,G. - Saunders. J. - Wong, V.: Moderní marketing. Praha: Grada Publishing, 2007.
 
|Bibliography=PODĽA Kotler, Ph. - Armstrong,G. - Saunders. J. - Wong, V.: Moderní marketing. Praha: Grada Publishing, 2007.
 
|Acceptability=Neologizmus
 
|Acceptability=Neologizmus
|Suggest box=no
 
 
}}
 
}}
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 11:49, 5. október 2016

Tento anglický termín ešte nemá slovenský ekvivalent. Ak ho poznáte alebo chcete navrhnúť, prosíme, napíšte ho sem.


Neologizmus [?]
Oblasť: marketing
Definícia: riaditeľ marketingovej komunikácie zodpovedný za firemné komunikačné snahy ako celok
Zdroj: PODĽA Kotler, Ph. - Armstrong,G. - Saunders. J. - Wong, V.: Moderní marketing. Praha: Grada Publishing, 2007.

Príbuzné termíny: manažment, marketingová komunikácia, ľudia