Termín:marcom manažér: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=marcom manažér
 
|Name=marcom manažér
 
|Definition=riaditeľ marketingovej komunikácie zodpovedný za firemné komunikačné snahy ako celok
 
|Definition=riaditeľ marketingovej komunikácie zodpovedný za firemné komunikačné snahy ako celok
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
 
 
|Related terms=manažment, marketingová komunikácia, ľudia
 
|Related terms=manažment, marketingová komunikácia, ľudia
|Synonyms=
 
 
|Bibliography=PODĽA Kotler, Ph. - Armstrong,G. - Saunders. J. - Wong, V.: Moderní marketing. Praha: Grada Publishing, 2007.
 
|Bibliography=PODĽA Kotler, Ph. - Armstrong,G. - Saunders. J. - Wong, V.: Moderní marketing. Praha: Grada Publishing, 2007.
|Translations=
+
|Acceptability=Neologizmus
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Context=
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
|Suggest box=no
 
|Suggest box=no
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Verzia zo dňa a času 11:48, 5. október 2016

Neologizmus [?]

Oblasť: marketing
Definícia: riaditeľ marketingovej komunikácie zodpovedný za firemné komunikačné snahy ako celok
Zdroj: PODĽA Kotler, Ph. - Armstrong,G. - Saunders. J. - Wong, V.: Moderní marketing. Praha: Grada Publishing, 2007.

Príbuzné termíny: manažment, marketingová komunikácia, ľudia