Termín:marcom manažér: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 7: Riadok 7:
 
|Related terms=manažment, marketingová komunikácia, ľudia
 
|Related terms=manažment, marketingová komunikácia, ľudia
 
|Synonyms=
 
|Synonyms=
|Bibliography=Kotler, Ph. - Armstrong,G. - Saunders. J. - Wong, V.: Moderní marketing. Praha: Grada Publishing, 2007.
+
|Bibliography=PODĽA Kotler, Ph. - Armstrong,G. - Saunders. J. - Wong, V.: Moderní marketing. Praha: Grada Publishing, 2007.
 
|Translations=
 
|Translations=
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
Riadok 16: Riadok 16:
 
|Approved=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
|Comment=
 +
|Suggest box=no
 
}}
 
}}
  

Verzia zo dňa a času 11:47, 5. október 2016

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: riaditeľ marketingovej komunikácie zodpovedný za firemné komunikačné snahy ako celok
Zdroj: PODĽA Kotler, Ph. - Armstrong,G. - Saunders. J. - Wong, V.: Moderní marketing. Praha: Grada Publishing, 2007.

Príbuzné termíny: manažment, marketingová komunikácia, ľudia