Termín:kanibalizácia: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
Riadok 16: Riadok 16:
 
|Approved=
 
|Approved=
 
|Comment=Ide o súťaženie medzi jednotlivými značkami, baleniami tovaru tej istej firmy, v ktorom jedna z nich nie je úspešná.
 
|Comment=Ide o súťaženie medzi jednotlivými značkami, baleniami tovaru tej istej firmy, v ktorom jedna z nich nie je úspešná.
 +
|Suggest box=no
 
}}
 
}}
  

Aktuálna revízia z 10:06, 5. október 2016

Neologizmus [?]

Oblasť: marketing
Definícia: proces, pri ktorom zvýšený predaj tovaru jednej značky je priamo úmerný poklesu predaja inej značky, pričom obe značky patria jednej firme, alebo pri ktorom uvedenie novej veľkosti balenia istého tovaru v predaji vždy prevyšuje úbytok predaja výrobkov doterajšej veľkosti
Zdroj: Kotler, Ph., Trias de Bes, F.: Inovatívny marketing. 2005.

Synonymum: kanibalizácia značiek
Príbuzné termíny: značka, produkt, inovatívny marketing
Cudzojazyčný ekvivalent: en: cannibalization
Poznámka: Ide o súťaženie medzi jednotlivými značkami, baleniami tovaru tej istej firmy, v ktorom jedna z nich nie je úspešná.