Termín:3D komunikácia: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 16: Riadok 16:
 
|Approved=
 
|Approved=
 
|Comment=Výhodou tejto formy komunikácie je okrem nižších výrobných nákladov aj jednoduchá a rýchla inštalácia, bezproblémová výmena grafických motívov, ako aj možnosť prestavby.
 
|Comment=Výhodou tejto formy komunikácie je okrem nižších výrobných nákladov aj jednoduchá a rýchla inštalácia, bezproblémová výmena grafických motívov, ako aj možnosť prestavby.
 +
|Suggest box=no
 
}}
 
}}
  

Verzia zo dňa a času 09:15, 3. október 2016

Neologizmus [?]

Oblasť: marketing
Definícia: marketingový nástroj a súčasťou komunikačného mixu využívajúci nadrozmerné trojdimenzionálne objekty, ktoré stvárňujú produkt hmotne, a zvyčajne práve tie vyvolávajú v zákazníkovi spotrebiteľský záujem
Zdroj: PODĽA Viestová, K., Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. 2011.

Poznámka: Výhodou tejto formy komunikácie je okrem nižších výrobných nákladov aj jednoduchá a rýchla inštalácia, bezproblémová výmena grafických motívov, ako aj možnosť prestavby.