Termín:3D reklama: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 9: Riadok 9:
 
|Bibliography=príloha Sprievodca marketingovou komunikáciou - Marketing, august 2004.
 
|Bibliography=príloha Sprievodca marketingovou komunikáciou - Marketing, august 2004.
 
|Translations=
 
|Translations=
|Acceptability=Odporúčaný
+
|Acceptability=Neologizmus
 
|Context=
 
|Context=
 
|Context source=
 
|Context source=
Riadok 17: Riadok 17:
 
|Comment=Okrem darčekových predmetov sem patria aj alternatívne spôsoby reklamy, zjednodušene by sme však do tejto kategórie mohli zaradiť reklamné predmety, predmety slúžiace na podporu predaja, darčeky pre zákazníkov, spolupracovníkov či partnerov, prílohy k mailingu, výročné darčeky, prémie, akvizičné predmety. Všetky predmety sú zároveň nosičom určitého reklamného oznámenia a taktiež nejakej úžitkovej vlastnosti.
 
|Comment=Okrem darčekových predmetov sem patria aj alternatívne spôsoby reklamy, zjednodušene by sme však do tejto kategórie mohli zaradiť reklamné predmety, predmety slúžiace na podporu predaja, darčeky pre zákazníkov, spolupracovníkov či partnerov, prílohy k mailingu, výročné darčeky, prémie, akvizičné predmety. Všetky predmety sú zároveň nosičom určitého reklamného oznámenia a taktiež nejakej úžitkovej vlastnosti.
 
}}
 
}}
 
+
|Suggest box=no
  
  
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Verzia zo dňa a času 09:14, 3. október 2016

Tento anglický termín ešte nemá slovenský ekvivalent. Ak ho poznáte alebo chcete navrhnúť, prosíme, napíšte ho sem.


Neologizmus [?]
Oblasť: marketing
Definícia: súhrn všetkých nosičov reklamy, ktoré majú šírku, výšku a hĺbku, teda tri rozmery
Zdroj: príloha Sprievodca marketingovou komunikáciou - Marketing, august 2004.

Príbuzné termíny: reklama, alternatívne médiá, marketingová komunikácia
Poznámka: Okrem darčekových predmetov sem patria aj alternatívne spôsoby reklamy, zjednodušene by sme však do tejto kategórie mohli zaradiť reklamné predmety, predmety slúžiace na podporu predaja, darčeky pre zákazníkov, spolupracovníkov či partnerov, prílohy k mailingu, výročné darčeky, prémie, akvizičné predmety. Všetky predmety sú zároveň nosičom určitého reklamného oznámenia a taktiež nejakej úžitkovej vlastnosti.

|Suggest box=no