Termín:hromadná customizácia: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
Riadok 6: Riadok 6:
 
|Localized fields=
 
|Localized fields=
 
|Related terms=produkt, hromadný marketing, customizácia, hromadné individuálne úpravy
 
|Related terms=produkt, hromadný marketing, customizácia, hromadné individuálne úpravy
|Synonyms=
+
|Synonyms=mass customization, hromadné individuálne úpravy
 
|Bibliography=Viestová, K., Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. 2011.
 
|Bibliography=Viestová, K., Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. 2011.
 
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=mass customization}}
 
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=mass customization}}

Aktuálna revízia z 14:31, 29. september 2016

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: schopnosť hromadne pripravovať individuálne navrhované produkty a oznámenia, ktoré uspokoja nároky jednotlivých zákazníkov
Zdroj: Viestová, K., Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. 2011.

Synonymum: mass customization, hromadné individuálne úpravy
Príbuzné termíny: produkt, hromadný marketing, customizácia, hromadné individuálne úpravy
Cudzojazyčný ekvivalent: en: mass customization
Poznámka: Marketéri orientovaní na spotrebiteľov teraz ponúkajú customizované produkty siahajúce od hotelových pobytov a nábytku až po oblečenie a bicykle.