Termín:EuroShop: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 6: Riadok 6:
 
|Localized fields=
 
|Localized fields=
 
|Related terms=
 
|Related terms=
|Synonyms=The Global Retail Trade Fair Dusseldorf Germany
+
|Synonyms=
 
|Bibliography=Viestová, K., Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. 2011.
 
|Bibliography=Viestová, K., Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. 2011.
 
|Translations=
 
|Translations=
Riadok 15: Riadok 15:
 
|Localized URLs=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Approved=
|Comment=
+
|Comment=Celý názov popredného európskeho i svetového marketingového veľtrhu je The Global Retail Trade Fair a koná sa v nemeckom Düsseldorfe.
 
}}
 
}}
  

Verzia zo dňa a času 14:30, 29. september 2016

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: názov odborného veľtrhu investičných potrieb pre obchod
Zdroj: Viestová, K., Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. 2011.

Poznámka: Celý názov popredného európskeho i svetového marketingového veľtrhu je The Global Retail Trade Fair a koná sa v nemeckom Düsseldorfe.