Termín:spoločensky zodpovedné podnikanie: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 12: Riadok 12:
 
|Acceptability=Neologizmus
 
|Acceptability=Neologizmus
 
|Comment=Termín, ktorý ešte nemá ustálený slovenský preklad. Prvé definície sa opierali o manažérsky vzor a vyzdvihovali jeho angažovaný postoj. Lídrami myšlienok boli najmä charizmatické a filantropické osobnosti, ktoré do svojej podnikateľskej misie vkladali snahu o zveľadenie lokality, v ktorej pôsobili.
 
|Comment=Termín, ktorý ešte nemá ustálený slovenský preklad. Prvé definície sa opierali o manažérsky vzor a vyzdvihovali jeho angažovaný postoj. Lídrami myšlienok boli najmä charizmatické a filantropické osobnosti, ktoré do svojej podnikateľskej misie vkladali snahu o zveľadenie lokality, v ktorej pôsobili.
 
Pre JL: neologizmus?
 
 
|Suggest box=no
 
|Suggest box=no
 
}}
 
}}
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 14:37, 23. apríl 2021

Neologizmus [?]

Oblasť: marketing
Definícia: pozri definíciu synonyma
Zdroj: Viestová, K. – Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. Bratislava: Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy 2011.

Synonymum: CSR
Príbuzné termíny: spoločensky zodpovedné vodcovstvo
Cudzojazyčný ekvivalent: en: corporate social responsibility
Poznámka: Termín, ktorý ešte nemá ustálený slovenský preklad. Prvé definície sa opierali o manažérsky vzor a vyzdvihovali jeho angažovaný postoj. Lídrami myšlienok boli najmä charizmatické a filantropické osobnosti, ktoré do svojej podnikateľskej misie vkladali snahu o zveľadenie lokality, v ktorej pôsobili.