Termín:CPM: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 12: Riadok 12:
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Comment=Týmito jednotkami môžu byť samostatne pracujúci marketingoví pracovníci alebo ich zoskupenie v oddeleniach.
 
|Comment=Týmito jednotkami môžu byť samostatne pracujúci marketingoví pracovníci alebo ich zoskupenie v oddeleniach.
 
Pre JL: termín výkon je v kategórii MEDICÍNA (pôvodné termíny), pre MARKETING tento termín nemáme.
 
 
}}
 
}}
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 14:15, 23. apríl 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: riadenie výkonu marketingových procesov a riadenie výkonnosti marketingových jednotiek
Zdroj: Viestová, K. – Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. Bratislava: Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy 2011.

Synonymum: corporate performance management
Príbuzné termíny: manažment
Cudzojazyčný ekvivalent: en: corporate performance management
Poznámka: Týmito jednotkami môžu byť samostatne pracujúci marketingoví pracovníci alebo ich zoskupenie v oddeleniach.