Termín:marketing na úrovni individuálnych zákazníkov: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=marketing na úrovni individuálnych zákazníkov
 
|Name=marketing na úrovni individuálnych zákazníkov
 
|Definition=marketing, v rámci ktorého podnik svoju ponuku alebo komunikáciu orientuje a uspôsobuje „na mieru“ každého individuálneho zákazníka
 
|Definition=marketing, v rámci ktorého podnik svoju ponuku alebo komunikáciu orientuje a uspôsobuje „na mieru“ každého individuálneho zákazníka
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
 
 
|Related terms=one-to-one marketing, individuálny marketing, consumer promotion
 
|Related terms=one-to-one marketing, individuálny marketing, consumer promotion
 
|Synonyms=marketing na úrovni jednotlivca
 
|Synonyms=marketing na úrovni jednotlivca
|Bibliography=Kotler, Ph.: Marketing podle Kotlera. Jak vytvářet a ovládnout nové trhy. Praha: Management Press, 2000.
+
|Bibliography=PODĽA: Kotler, Ph.: Marketing podle Kotlera. Jak vytvářet a ovládnout nové trhy. Praha: Management Press 2000.
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=customized marketing}}
+
|Translations={{Translation
 +
|Language=en
 +
|Localized form=customized marketing
 +
}}
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Context=
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 14:14, 23. apríl 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: marketing, v rámci ktorého podnik svoju ponuku alebo komunikáciu orientuje a uspôsobuje „na mieru“ každého individuálneho zákazníka
Zdroj: PODĽA: Kotler, Ph.: Marketing podle Kotlera. Jak vytvářet a ovládnout nové trhy. Praha: Management Press 2000.

Synonymum: marketing na úrovni jednotlivca
Príbuzné termíny: one-to-one marketing, individuálny marketing, consumer promotion
Cudzojazyčný ekvivalent: en: customized marketing