Termín:zdieľaný marketing: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
Riadok 3: Riadok 3:
 
|Definition=''pozri definíciu synonyma''
 
|Definition=''pozri definíciu synonyma''
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Related terms=marketingová stratégia, neziskový marketing, komerčný marketing, CRM¹
+
|Related terms=marketingová stratégia, marketing neziskovej organizácie, komerčný marketing, CRM¹
 
|Synonyms=CRM²
 
|Synonyms=CRM²
 
|Bibliography=Viestová, K. – Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. Bratislava: Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy 2011.
 
|Bibliography=Viestová, K. – Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. Bratislava: Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy 2011.

Verzia zo dňa a času 10:49, 15. marec 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: pozri definíciu synonyma
Zdroj: Viestová, K. – Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. Bratislava: Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy 2011.

Kontext: Spoločnosti chápu zdieľaný marketing ako možnosť na zvýraznenie svojej povesti a svojej značky, zvýšenie vernosti zákazníkov, obratu a pozornosti tlače. Veria, že zákazníci budú v stále zvýšenej miere pátrať po záznamoch dobrých prejavov občianskeho vystupovania idúcich ďalej ako dodávanie racionálneho a emocionálneho úžitku.
Zdroj kontextu: Kotler, Ph. – Keller, K. L.: Marketing, management. Praha: Grada 2007.
Synonymum: CRM²
Príbuzné termíny: marketingová stratégia, marketing neziskovej organizácie, komerčný marketing, CRM¹
Cudzojazyčný ekvivalent: en: cause-related marketing