Termín:marketingový nástroj: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
 
|Name=marketingový nástroj
 
|Name=marketingový nástroj
|Definition=taktická premenná alebo premenné, ktoré spoločnosť reguluje tak, aby boli úspešné.
+
|Definition=taktická premenná alebo premenné, ktoré spoločnosť reguluje tak, aby boli úspešné
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Related terms=ľudia, procesy, programy, výkon, 5M mediálneho mixu
+
|Related terms=ľudia, procesy, programy, výkon, 5M mediálneho mixu, customer experience management
 
|Synonyms=four P's
 
|Synonyms=four P's
 
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
 
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.

Verzia zo dňa a času 11:37, 15. marec 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: taktická premenná alebo premenné, ktoré spoločnosť reguluje tak, aby boli úspešné
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.

Synonymum: four P's
Príbuzné termíny: ľudia, procesy, programy, výkon, 5M mediálneho mixu, customer experience management