Termín:komunitný panel: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
Riadok 10: Riadok 10:
 
|Localized form=community panel
 
|Localized form=community panel
 
}}
 
}}
|Acceptability=Neologizmus
+
|Acceptability=Odporúčaný
|Comment=Pre JL: je to neologizmus, ale nemá tu políčko na vyplnenie návrhu slovenského ekvivalentu (ako pri iných neologizmoch).
 
 
|Suggest box=no
 
|Suggest box=no
 
}}
 
}}
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Verzia zo dňa a času 10:39, 23. júl 2020

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: skupina ľudí, ktorí buď sú, alebo môžu byť spotrebiteľmi určitej značky, čo spoločnosti umožní nielen spojiť sa so svojou cieľovou skupinou, ale aj veľa sa od nich naučiť a dozvedieť
Zdroj: Viestová, K. – Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. Trenčín: Inštitút aplikovaného manažmentu 2012.

Synonymum: communitný panel
Príbuzné termíny: spotrebiteľ, značka, marketingový výskum
Cudzojazyčný ekvivalent: en: community panel