Termín:reklamný baner: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
(Vytvorená stránka „{{Term |Name=reklamný banner |Definition=''pozri definíciu synonyma'' |Field=reklama, internet |Related terms=marketingová komunikácia, reklama |Synonyms=banner |Bib…“)
 
Riadok 7: Riadok 7:
 
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
 
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
 
|Acceptability=Neologizmus
 
|Acceptability=Neologizmus
 +
|Context=Reklamný banner na webstránkach sa ukázal ako najúčinnejší spôsob prilákania zákazníkov. Až štvrtina on-line nákupcov sa totiž o stránke, na ktorej si neskôr objednala tovar a pomocou čísla svojej kreditnej karty zaň aj zaplatila, dozvedela práve z bannerov alebo liniek voľne prístupných na internete.
 +
|Context source=SME. Denník. Bratislava: Petit Press 22. 12. 1999
 
}}
 
}}
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Verzia zo dňa a času 20:00, 31. január 2019

Tento anglický termín ešte nemá slovenský ekvivalent. Ak ho poznáte alebo chcete navrhnúť, prosíme, napíšte ho sem.


Neologizmus [?]
Oblasť: reklama, internet
Definícia: pozri definíciu synonyma
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.

Kontext: Reklamný banner na webstránkach sa ukázal ako najúčinnejší spôsob prilákania zákazníkov. Až štvrtina on-line nákupcov sa totiž o stránke, na ktorej si neskôr objednala tovar a pomocou čísla svojej kreditnej karty zaň aj zaplatila, dozvedela práve z bannerov alebo liniek voľne prístupných na internete.
Zdroj kontextu: SME. Denník. Bratislava: Petit Press 22. 12. 1999
Synonymum: banner
Príbuzné termíny: marketingová komunikácia, reklama