Termín:maloobchodníci s ohraničenou ponukou služieb: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
(Vytvorená stránka „{{Term |Name=maloobchodníci s ohraničenou ponukou služieb |Definition=poskytujú väčší rozsah pomoci pri nákupe, pretože vo väčšej miere predávajú tovar pr…“)
 
Riadok 3: Riadok 3:
 
|Definition=poskytujú väčší rozsah pomoci pri nákupe, pretože vo väčšej miere predávajú tovar príležitostného dopytu, o ktorom zákazníci vyžadujú viac informácií
 
|Definition=poskytujú väčší rozsah pomoci pri nákupe, pretože vo väčšej miere predávajú tovar príležitostného dopytu, o ktorom zákazníci vyžadujú viac informácií
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Related terms=maloobchod
+
|Related terms=maloobchod, samoobslužný maloobchod, maloobchodníci s úplnou ponukou služieb
 
|Bibliography=PODĽA Kotler, P. – Armstrong, G.: Marketing. Bratislava: SPN 1992.
 
|Bibliography=PODĽA Kotler, P. – Armstrong, G.: Marketing. Bratislava: SPN 1992.
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
}}
 
}}
 
[[Category:Ekonómia]]
 
[[Category:Ekonómia]]

Verzia zo dňa a času 16:10, 11. december 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: poskytujú väčší rozsah pomoci pri nákupe, pretože vo väčšej miere predávajú tovar príležitostného dopytu, o ktorom zákazníci vyžadujú viac informácií
Zdroj: PODĽA Kotler, P. – Armstrong, G.: Marketing. Bratislava: SPN 1992.

Príbuzné termíny: maloobchod, samoobslužný maloobchod, maloobchodníci s úplnou ponukou služieb