Termín:universam: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
(Vytvorená stránka „{{Term |Name=universam |Definition=obchodný podnik, ktorý má veľké obchodné a skladové plochy, základným sortimentom sú potraviny a nápoje a formou obchodu je…“)
 
Riadok 3: Riadok 3:
 
|Definition=obchodný podnik, ktorý má veľké obchodné a skladové plochy, základným sortimentom sú potraviny a nápoje a formou obchodu je samoobsluha
 
|Definition=obchodný podnik, ktorý má veľké obchodné a skladové plochy, základným sortimentom sú potraviny a nápoje a formou obchodu je samoobsluha
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Related terms=univermag, typológia potravín
+
|Related terms=univermag, typológia predajní
 
|Bibliography=PODĽA Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 2. Predajňa, obchodný podnik. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.
 
|Bibliography=PODĽA Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 2. Predajňa, obchodný podnik. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný

Verzia zo dňa a času 15:20, 11. december 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: obchodný podnik, ktorý má veľké obchodné a skladové plochy, základným sortimentom sú potraviny a nápoje a formou obchodu je samoobsluha
Zdroj: PODĽA Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 2. Predajňa, obchodný podnik. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.

Príbuzné termíny: univermag, typológia predajní
Poznámka: Základná typológia ukrajinských predajní v podmienkach tranzitívnej ekonomiky.